Fikirler

Düğüne hazırlık sırasında fikir edinmek için
birçok bloga, siteye bakıp resim kopyalıyordum.
Bugün onları sizinle paylaşıyorum belki 
sizinde işinize yarar.



Kala çiçeği birçok yerde gelin çiçeği
olarak da biliniyor. Ben 
aşağıdaki renginden buket 
yaptırdım.



buketin tutulma yerini 
kurdeleyle bağlamak
çok hoş görünüyor


masa süslemesi


davetiye örneği


masalara fotoğraf makinesi bırakıp
misafirlerin anları yakalamasını
isteyebilirsiniz


çok şık bir masa


eğlenceli bir davetiye


benim gündüz taktığım gibi
küçük duvak


erkekler için yaka çiçeği



nedimelerin hırkasına 
gelinle damadın baş
harfleri işlenmiş


küçük nedimeler


boğaza karşı nikah


kış günlerindeki düğünler için
gelinin üzerine minik bir
kürk etol alması
gerekebilir


anne babayla salona giriş


masa düzenlemesi



buketteki broş çok zarif değil mi?



masa kartları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails