Gelinlik Giymek Maharet İster



Sıra geldi merakla beklenen gelinliğime...
Gelinliğimi Vakko'dan aldık.
Markası La Sposa, gelinliğimin 
üstünü Vakko cam boncukla işledi
ve sonuç


Gelinliğim bana doğru geliyor





 Gelinliği giymek hiç de kolay değil; 
ortasını açıyorlar ben 
içine atlayayım diye :)


sıra arkasını kapatmaya geldi

özge'nin gelinliğinin düğmelerini de ben iliklemiştim
kolay yolu saç firketesiyle kapatmak

tutun tutun 
ipek iliklesin birazda

hadi bitti bitecek 

ve son birkaç sıra

bitti son bir kontrol

bitmedi mi?

 etekleri de düzeltelim
 iç eteği iyice çekmek lazım

son bir rötüş daha



duvağımızı da takalım

biraz daha yukarı


nefesimizi tuttuk 


 vee hazırımm...





2 yorum:

  1. ayy bu anlarda orda olmayı çok isterdim. neyse bunun hesabini ilerde yaman aliye soracaksin. ahh be canim, gozlerim doldu. super bir gelindin. allah tamamına erdirsin=)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir gelin olmuşsunuz özellikle makyajınıza bayıldım

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails