Hazırlık Heyecan Bir Arada

bizim evden çıkarken 
duvak pronovias
bluz zara
etek mapa
ayakkabı christian dior


sonunda hayalimdeki pozu levent yolunda yakaladık




birkaç kilometre sonra yolda kalıcaz
araba malesef taksim yokuşunu çıkamadı :(




gelinliğe ilk bakış
güzin elbise mapa

ortada ne kuaför ne makyöz var


 ama biz yinede rahatız 


kuaförümü aradım trafiktelermiş!!
elbise tbox
terlik melissa


herkeste bir telaş kimin adı silinirse sıra onda


sanki birazdan ben evlenmeyeceğim gayet rahatım



annem de ise stres heyecan bir arada

ve sıra gelinliği giymeye geldi
özge elbise notte by marchesa
ipek elbise mm6 taç pronovias
yasemin elbise vakko 
gelinliğimi giyiyorum


8 yorum:

  1. süperrrrrrr ötesiiiiiiii

    YanıtlaSil
  2. size ulaşmak çok isterim bende evlenicem ve fikirleriniz ilgimi çekecektir:)

    YanıtlaSil
  3. kına gecesi için çok güzel bilgiler pylaşmışsınız mail adresinizi verirmisin sormak ıstediklerim var:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, çok hos fotograflar ve anlatım.Tebrik ediyorum:))
    Ben de nisan da evleniyorum. Gelinliklerimiz aynı:)
    Duvagınızı da mı vakkodan aldınız?
    Ben henüz duvak seçimi yapmadım ve ayakkabılarım konusunda çok endiseliyim:( Yüksek topuklu seçemiycem boyumdan dolayı. Kısa topuklu güzel bir ayakkabı henüz bulamadım. Bu konuda tavsiyelere ihtiyacım var..

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir tesadüf gelinliklerimizin
    aynı olması :) ben üstünü boncuk işlettim aynı zamanda. duvağım da vakkodan
    birkaç gün sonra gelinler için yeni sezon ayakkabılarını yazacağım blogda belki ordan kendine uygun bir ayakkabı bulabilirsin :)

    YanıtlaSil
  6. Yaa ne kadar guzel fotograflar, fotografcı kimdi? :)

    YanıtlaSil
  7. tesekkurler fotografçımız cihangirde ki zümrüt

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails