Düğünümde Göbek de Atmak Istiyorum!


Çadırımın üstüne şıp dedi damladı...

Allah'ım bu havalar nedir böyle içimi bir kasvet kapladı. (Yani iyi ki bu yaz evlenmiyorum diye şükrediyorum; her haftasonu İstanbul'da kapalı
hava mı olur ya??) 



Ben ne kadar modern ya da ''avrupai'' bir tip de olsam içimin bir köşesinde Nesrin Topkapı'nın akrabası olduğuma inanıyorum ve oyun havasına bayılıyorum. (Zaten küçükken dansözleri seyretmekten kendimi alamazdım.) Kapı gıcırtısında bile içimde bir şey beni dürtüyor ama yine de kendimi tutuyorum.

Şimdi gelelim en büyük problemimize; nişanlımın oyun havası sevmemesini geçiyorum, ona göre, bir düğünde bu müziğin çalınması düğünün konseptine çok ters bir şeymiş. Ama ben göbek de atmak istiyorum. Tamam bütün gece öyle olsun istemiyorum en azından 10 şarkı çalınsın yani. Her ne kadar ben sevmem diyenler çoğunlukta da olsa pistlerin en çok bu tarz müziklerle dolduğuna hep şahit oluyorum.

Can’t Take My Eyes off You'dan sonra çiftetelli çalsak olmaz mı???
(En kötü ihtimal kurtlarımızı kına gecesinde dökücez…)

resim:photojj.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails