Guissepe Zanotti ve the Runway Bride

Geçen gece hepinizin bildiği gibi Fashion Night Out gecesiydi. Böyle bir gece tam benim için düzenlenmişti sanki (yılbaşı gelmiş gibi hissettim.) Geceye Nişantaşı'nda Godiva'nın beyaz çikolata kaplı çilekleri ve Valentino'da ikram edilen Moet Chandon ile başladık (düğünümüze de böyle başlarız inşallah). Ve oradan soluğu Nazlı Yargıcı'nın sahibi olduğu Bread and Butter'a aldık... FNO’ya özel olarak Essie'nin sezon renklerinde hazırlanmış cupcakeler yiyerek ona uyumlu ojeler sürdürdük. Benim tırnaklarım çikolata rengine bulanıp, matlaştırıldı. Sarı ve kırmızı tırnaklar ise Düğün Planım.com sitesinin kurucularının =)

Nişantaşı’nda ki kalabalığın içersinden ilerleyip Zannotti'nin mağazasına girdik fakat geç kaldığımız için tasarımcıyla tanışma fırsatını kaçırmışız...

Üzülerek oradan çıkıp Beymen'e girip biraz etrafa bakınıp bu kalabalıkta alışveriş yapmanın imkansız olduğunu anlayınca soluğu İstinye Park'ta aldık. İlk olarak Louis Vuitton'da (Atina'dan aldığım bu sezonun hitlerinden biri olan çantamla) FNO pozu verdik fakat o resimlere bir türlü ulaşamadım! Birkaç mağazayı daha gezmeye karar verdik ama kalabalıktan çok rahatsız olduk... Yine de şansımı denemek için Beymen'de Giuseppe Zanotti'yi aramaya karar verdim (bu arada Beymen'in yeni dizaynı çok hoşuma gitti.) Sonuç: Yine bulamadım derken bir iki sorudan sonra kendisinin Bej’de olduğunu ve beni tanıştırabileceklerini öğrendim! Sonrasında neler olduğunu heyecandan pek hatırlamıyorum ama resim çektirmeyi de ihmal etmedim doğrusu!

Ve son olarak
Chanel FNO için özel bir oje serisi üretti (khaki) Türkiye'ye birkaç gün de olsa rötarlı geldi ama geldi! Ve ben almasam olmazdı! Harvey Nichols'ta satılıyor ama kötü bir haber sadece 50 set getirilen ojeler ilk gün tükendi (kendiminkini acaba ebay'den satsam mı?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails