Yağmurlu bir Günde Düğün

Düğünüm konusunda çok heyecanlıyım. Nerde, nasıl olacak gibi sorular devamlı aklımı kurcalıyor. Kendimi devamlı düğünlere davet ettirmeye çalışıyorum ki araştırmacı kişiliğimi besleyip kendiminki için ödevimi iyi yapayım. Çok sevdiğim birinin düğünü için, Cumartesi sabahı heyecandan 7.30'da  uyandım (kim bilir benim günüm olsa ne yapardım!!!). Düğün çok güzel olmalıydı,  onu da bugün için en iyi şekilde hazırlamalıydım. Bütün gün inanılmaz güzel ve güneşli bir hava vardı, ta ki düğün saatine kadar...

Tam misafirler yerine oturmuşken yağmur hain yüzünü gösterdi  ve arkasından tam bir sel felaketine dönüştü. Gelin daha yukarı çıkmamıştı ki kötü haberi vermek bana düştü. Fakat bunun da  güzel yanını yakalamayı başarıp çılgınlar gibi eğlendik ve hava  düzelince tekrar açık havaya çıktık. Ama o da ne yarım saat sonra tekrar yağmur yağmaya başlamaz mı? Fakat bu sefer kimse yağmura aldırmadan, biraz da alkolün etkisiyle eğlenmeye devam etti. O yüzden, son anda gelişen aksilikleri kafaya pek de takmaya gerek yok, önemli olan düğünde en sevdiğiniz dostlarınızın yanınızda olması ve size her şartta ayak uyduracaklarını bilmeniz. Damadın değişiyle, dillere destan düğün böyle olur ve oldu da! Çiftimize mutluluklar dilerken, onlar erdi muradına biz çıkalım kerevetine diyorum....

Mekan seçiminizi yaparken dikkat etmeniz gerekenler hakkındaki bilgi almak için tıklayın.

Resim:  At first Sight Studio

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails