Gelinliğimle Hangi Ojeyi Süreceğim?


"...her yaşın bir güzelliği var, en güzel çağımdayım, ya gelir geçersin hayatımdan, ya gelir kalır... " Bu şarkıya 
bayılıyorum!

Cumartesi gününü iple çekiyorum, çünkü kankam ve ben haftalar öncesinden arayıp da aldığımız
Vakko Wedding Akaretler'deki randevuya gidip gelinlik deneyeceğiz. (Gerçi ben gelinlik, kankam da duvak deneyecek, ama ben onu düğününde 2 değişik gelinlik giymesi konusunda kandırmaya çalışıyorum, çünkü artık yeni trend nikahtan sonra 2. gelinliği giymek!)

Bu konuyu pazartesi günü 
uzun uzadıya anlatacağım ama şu anda benim asıl sorum gelinlikle ne renk oje süreceğim.

Bu yüzden yeni bir koleksiyona başladım; her hafta kendime yeni bir Chanel oje alıyorum. Sonuç: Yine kararsızlıklar içindeyim. O yüzden kararım, o gün geldiğinde Chanel’in sezon rengi neyse onu süreceğim sanırım.
 Mesela bugün olsaydı Chanel 505 sürecektim.

Chanel! Beni bu sözü verdiğime pişman etme ve gelecek yaza en güzel rengini çıkar, hep benimle kal..


Resimde Chanel’in 2010 yazı favori renkleri... Yaz düğünlerinde sürebileçeğiniz farklı renk oje seçenekleri için
şu yazıya da bir göz atın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails