İlk Çeyiz Alışverişi

Dün geceden bahsetmek şu anki ruh halimle pek uyuşmadığı için bugün tamamen yeni bir konuya geçiş yapıp içimdeki heyecanı anlatmak  istedim. Nişanlımla beraber uzun zamandır kendimize almayı planladığımız birkaç parça küçük eşya vardı; geçen hafta Markafoni'nin gönderdiği mailde Hiref'in %50 indirimde olduğunu görünce içimi kaplayan sevinçle hızımı alamayıp Kapadokya’dan özel el yapımı kadeh, gümüş ve altın ay peçetelik ve çeşme bülbül bir vazo ısmarlayıverdim. Gerçi bir evin en önemli aksesuarının bir çift Louboutin olması gerektiğini savunsam da farklı şeylerde gerektiğine kanaat getirterek bu alışverişe kalkıştığımı itiraf edeyim. Ve bugün sonunda siparişlerim geldi. Oleyyy!!!  Sonunda evimiz için küçük de olsa bir şeyler alabildim (her ne kadar evimizin ne tarzda döşenmesi hakkında  her gün yeni fikirlerle uyansam da, aldıklarımın her tarza uyacağını hissediyorum.) Tabi bu alışverişin sonucunda yine bir zorlukla karşılaştım ortada daha bir ev olmadığından aldıklarımı nereye koyacağım??....

Not. Christian Louboutin marka ayakkabılar Türkiye’de Beymen Ve Harvey Nichols mağazalarında satılıyor. Hiref mağazalarını ziyaret etmek için ise tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails