MAC Beni Star Yap!!


“Gözler kalbin aynasıdır, yalan nedir bilmez onlar,” derken göz makyajının bir gelin için ne denli önemli olduğunu sizlere hatırlatıp, bunun için yaptığım araştırmanın sonucunu sizlerle paylaşıyorum. Benim favorim MAC (Hatta makyaj yaptırmak isteyenler için Akmerkez MAC'den Banu). Birçok önemli olay öncesi, makyajımı MAC'de yaptırdım ve sonuç hep mükemmel oldu. Hatta nişan makyajım yapılıp ben dükkandan çıktıktan sonra o sırada makyaj yaptıran birçok kişi benim makyajıma talip olmuşlar. Ahh keşke her gün profesyonel makyaj yaptırabilsem, gözümde Türkan Şoray kirpiği, Bridget Bardott eyeliner'ı olsaa...Hayat bayram olsa! Düğünüm gerçekleşene kadar olabildiğince fırsat yaratıp, farklı tarzlarda makyaj denemeleri yaptırmak istiyorum. Böylece o gün geldiğinde mükemmel makyajıma kavuşmuş olacağım. MAC beni star yap!!

Takma kirpikleri nasıl kullanabileceğinizi öğrenmek için buraya
tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails