En Yakın Arkadaşım Evlendi!

...bütün kızlar toplandık, toplandık... Vee en yakın arkadaşımızı evlendirdik.

Perşembe gecesi
Four Seasons Bosphorus'ta hayatımda gördüğüm en güzel düğünlerden biri gerçekleşti. Sabah erkenden Ebil'de topuz, arkasından Mac'de makyaj yaptırdıktan sonra, alelacele üstüme Notte by Marchesa elbisemi geçirerek koşarcasına Four Seasons'a gittim, çünkü yine geç kalmıştım ama bu sorun yaratmadı, zira sevgili gelinimiz de programın 1.5 saat gerisinde kalmıştı.

Ben gittiğimde makyajı tamamlanmış saçı yapılıyordu, ve o an kendimi o kadar garip hissettim ki, yıllar boyunca ben onu hiç öyle görmemiştim. Her zaman spor ayakkabı jean t-shirt giyen arkadaşım bir anda kuğu gibi olmuştu. Gelinliğini ellerimizle giydirirken bir duygu seli yaşandı. Çok heyecanlı bir şey. Nikah zamanı gelince, çiftimiz tahtlarına oturup bir kraliyet mensubu edalarıyla bizlere aşklarını ilan ettikten sonra havai fişeklerin eşliğinde herkes onları coşkuyla alkışlamaya başladı.

Trio Organizasyon
'un zarif masa düzeni gerçekten görülmeye değerdi. Pembenin en güzel tonunda hazırlanmış düzenlemelerle, Four Seasons'ın Michelin yıldızlı restaurantlarına taş çıkartıcak lezzetlerde sunduğu yemekler inanılmaz bir uyum içindeydi. (Bu arada Four Seasons çalışanlarına teşekkür etmek istiyorum, bu kadar güleryüzlü olmaları ve işlerini severek yapmaları gerçekten farklarını ortaya koyuyor.) Dj Emre, bütün gece insanı şaşırtıcak müzikler yaparak, pistin bir an bile boşalmamasını sağladı (ahh zavallı ayaklarım, ama çok eğlendik di mi?)

Çok içtim, biraz sarhoş oldum ama böyle gece görmedim, tek kelimeyle muhteşem! Çocuklar sizi seviyorum ve ömür boyu mutluluklar diliyorum. (yaso sıra sende :)) Maldivler'deki balayında tropik yağmurların sizden
uzak durması dileğiyle...

1 yorum:

  1. Yazını okurken gözümde canlandırdım ayrıntıları Four Seasons sanırım Turkiyenın parmakla sayılacak düğün mekanlarından bir tanesi , her ne kadar salon düğünü istemesemde bu yazı bir dürtme etkisi yarattı bende :))
    Ülkemizde yurtdışına göre düğün organize şirketlerinin çoğunun sınıfta kaldığıda bir gerçek.
    Benım hayalimde ise Fiji var.
    Mutlulukları daim olsun

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails